close
終於考完Speaking了
這次是排在下午第九個考
很擔心考官會想下班…
果然沒錯
考到一半還給我打哈欠…
被我發現了

我是定在16:20考試
可是太早到15:20就報到了
因為想說早死早超生
越到考試時間我越緊張
結果還是等到16:20才考

然後考官是英國人David
長得蠻斯文的

Part 1:

Do you work or are you a student?
what do you like about your job?
what don’t you enjoy about your job?
which is more important,a good salary or a job you enjoy?
以上跟我二月考的一樣,本來以為不會重複考,好險還是有準備

Cloth
What kind of cloth do you like to wear?
Do you wear different cloth when you get out with your friend?
Will you change you style in the future?
How do you think wear a uniform?

Part2:
Describe how you used to use your school holiday?
how long it were?
when it were in?
what did you do?
following:
did you spend holiday with your friend?

Part3: 根據自己記的的意思翻的,文法用字可能不精準
Is that important for working people to take holidays?
Should governments force all people take holidays?
Should people in all kinds of occupations have the same amount hours of holidays?

最後關了錄音筆
他就說他之前有在新光醫院開刀過阿,給誰開阿
問我是不是想去美國當護士阿?想去哪洲阿?

給我七分吧給我七分吧
既然都知道我要去美國當護士
給我七分給我七分我要七分
給我Speaking7分啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    patty7056 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()